PRVA PREDSEDNIČKA DEBATA: Kada su upitani o godinama, Tramp i Bajden su se raspravaljali o golf sposobnostima

 

 

 Usred žestokih debata o imigraciji, abortusu i inflaciji, predsednik Džo Bajden i bivši predsednik Donald Tramp nisu mogli da odole da se svađaju oko golfa.

Nakon što je moderator Dana Bash pitao o njihovim godinama (Tramp ima 78, a Bajden 81), njih dvoje su počeli da izazivaju jedan drugog u rundi golfa. Razmenjivali su takmičarske udarce, hvalili se svojim hendikepima i optuživali jedni druge da se ponašaju kao deca.

Pošto su oba mikrofona isključena van svog skretanja, to je bio redak trenutak uveče kada su kandidati razgovarali jedni preko drugih dok je Baš pokušavao da se vrati na pitanje koje je bilo pri ruci. Ipak, Bajden je uspeo da dobije poslednju reč.

Tramp je naveo svoje veštine golfa kao dokaz svojih fizičkih i kognitivnih sposobnosti da obavlja predsedničke dužnosti, čak i ako bi na kraju sledećeg mandata imao 82 godine.

,,Pa, uradio sam dva testa, kognitivne testove. Prošao sam ih, obojicu, kao što znate. Objavili smo to. On nije uzeo nijedan. Voleo bih da ga vidim da uzme jedan, samo jedan, veoma lak. Kao da prođe kroz prvih pet pitanja, nije mogao to da uradi. Ali ja sam uradio dva kognitivna testa. Polagao sam fizičke preglede svake godine. I, znate, kucamo u drvo, gde god da imamo drva, da sam veoma dobrog zdravlja. Upravo sam osvojio dva klupska prvenstva, čak ni seniorska, na regularna klupska prvenstva. Da biste to uradili, morate biti prilično pametni i morate biti u stanju da udarite loptu usput. I ja to radim. On to ne radi. Ne može da udari loptu na 50 jardi. Izazvao me je na golf meč. Može da udari loptu 50 jardi“, rekao je Tramp. ,,Mislim da sam u jako dobroj formi. Osećam da sam u dobroj formi kao pre 25, 30 godina. U stvari, verovatno sam malo lakši. Ali ja sam u dobroj formi kao i pre mnogo godina. Osećam se veoma dobro. Osećam isto.''

,,Ali sam uradio – bio sam voljan da uradim kognitivni test. I znate šta, ako nisam uradio dobro - pobedio sam ih. Dr Roni Džekson, koji je bio sjajan momak, kada je bio lekar u Beloj kući. A onda sam uzeo još jedan, sličan, i oboje – jedan od njih je rekao da nikada nikog nije video da ih je kec.'', nastavio je.

,,Vidjećeš da ima šest stopa i pet i samo 225 funti – ili 235 funti“, odgovorio je Bajden. ,,Pa, rekli ste šest-četiri, 200.''

,,Pa, svejedno, to je – uostalom, samo pogledajte šta on kaže da jeste i pogledajte šta je.'', nastavio je. ,,Vidi, bio bih srećan da imam takmičenje u vožnji sa njim. Dobio sam hendikep, koji je, kada sam bio potpredsednik, pao na 6.''

,,I usput, rekao sam ti ranije da sam srećan da igram golf ako nosiš svoju torbu. Misliš da to možeš?'', nastavio je predsednik.

,,To je najveća laž da je on hendikep 6, od svih“, odgovorio je Tramp.

,,Imao sam hendikep 8.'', dodao je Bajden, nakon čega je Tramp odgovorio: ,,Da.''

,,Osam, ali imam – znate koliko…'', rekao je Bajden.

,,Video sam tvoj zamah, znam tvoj zamah“, odgovorio je Tramp.

,,Hajde da se ne ponašamo kao deca“, rekao je Tramp.

,,Ti si dete.'', uzvratio je Bajden.

Flag Counter

Коментари